Ondersteuning en support

De meest gebruikte mogelijkheden staan beschreven in een handleiding. Wanneer u na het raadplegen van deze handleiding nog geen antwoord op uw vraag hebt gehad, staan wij telefonisch en per e-mail voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Updates

Zolang u in het bezit bent van een gebruikersrecht van de applicatie, heeft u recht op updates. Een update is een kleine (meestal onzichtbare) verbetering of opgeloste bug in de applicatie en zijn inbegrepen. Updates worden verzameld en verholpen m.b.v. een ticketsysteem.

Upgrades

Zolang u in het bezit bent van een gebruikersrecht van de applicatie, heeft u recht op upgrades. Een upgrade brengt meestal grotere veranderingen met zich mee, zoals volledig nieuwe functionaliteit, een nieuwe gebruikers interface en zijn inbegrepen.

Wij stellen ieder jaar minimaal 20% van de totale omzet van de RIEzorg applicatie beschikbaar als budget voor het ontwikkelen van nieuwe upgrades. Op deze wijze zal de applicatie aan blijven sluiten bij de vraag uit de markt. Wanneer de verzamelde gebruikers wensen niet binnen dit budget gerealiseerd kunnen worden, zal dit als maatwerk door u aangevraagd dienen te worden.